Spartacus: Blood and Sand serial online

Serialul, Spartacus: Blood and Sand, ne prezinta intr-un mod grafic foarte bine realizat, diversele intamplari prin care trece cel mai faimos gladiator al Romei antice. Spartacus, care exilat din tara sa, ajunge slclav si ulterior cel mai faimos gladiator, fiind animat in luptele sale din arena si impotriva coruptiei ce domina Roma, de pasiunea ce o poarta femeii iubite.

Lista Episoadelor Online:

Sezonul 1 - Online Subtitrat in limba romana
Spartacus: Blood and Sand sez 1 ep 1
Spartacus: Blood and Sand sez 1 ep 2
Spartacus: Blood and Sand sez 1 ep 3
Spartacus: Blood and Sand sez 1 ep 4
Spartacus: Blood and Sand sez 1 ep 5
Spartacus: Blood and Sand sez 1 ep 6
Spartacus: Blood and Sand sez 1 ep 7
Spartacus: Blood and Sand sez 1 ep 8 
Spartacus: Blood and Sand sez 1 ep 9
Spartacus: Blood and Sand sez 1 ep 10
Spartacus: Blood and Sand sez 1 ep 11
Spartacus: Blood and Sand sez 1 ep 12
Spartacus: Blood and Sand sez 1 ep 13

51 comentarii:

Anonymous spunea...

cand apare sezonul 2 din spartacus?

Seriale Online spunea...

Din pacate nu a fost anuntata o data oficiala pentru inceperea celui de-al doilea sezon.

Anonim spunea...

vrem sezonu 2 de la spartacus

Anonim spunea...

Ne bucuram ca il vreti, dar momentan nu a aparut...cand o sa apara, il vom pune si noi!

Anonim spunea...

pe nici un site din cate am cautat nu zice cand apare sezon 2, sunteti sigur ca va mai fi sezon 2?

Anonim spunea...

mai vrem seriale cu subiec istoric gen spartacus si rome. mai aveti?

Anonim spunea...

Dati-ne exemplu de serial si incercam sa-l punem...

Anonim spunea...

nu gasesc justified,este pe aici?

Anonim spunea...

frate daca voi nu stiti noi ce sa va facem.normal daca ai asa sait trebue sa sti ce sa faci in cazu asta daca astea se cere corect?

Anonim spunea...

nu stiti aproximativ cand apare?

Anonim spunea...

Sezonul 2 din Spartacus a fost amanat ptr ca actorul principal a fost depistat cu cancer.

Mareee pacat

Unknown spunea...

pe can sezonul 2?
Ca doar au facut o pauza, nu au inceput inca filmarile?

Anonim spunea...

Actorul principal din Spartacus a invis in lupta cu cancerul si momentan se antreneaza pentru filmarile sezonului al 2-lea, din pacate nu se stie data exacta a lansarii.

Spartacus is the best ! spunea...

am citit pe un site acum cateva zile cum ca sezonul al 2-lea va fi lansat pe 20 septembrie !..da nu sunt sigur...asa am auzit

Spartacus is the best ! spunea...

Am gasit un site in care spune ca al 2-lea sezon din Spartacus va aparea pe la sfarsitul lui septembrie ( 30 ). http://www.tvblog.ro/orarul-serialelor/ *acesta este site-ul si duceti-va pana jos unde scrie Joi 30 septembrie si veti gasi o imagine pe care scrie Spartacus si alaturi in dreapta:

Spartacus - 2x01 "TBA" (data orientativa)
Jo, 30 septembrie 2010

Sper ca v-am fost de folos ! O zi buna va urez !

Anonim spunea...

cand apare sezonul 2...abia sa vad ii prea tare xD

Anonim spunea...

nush frate k sh eu vreau sa le vad odata k is mirifice:)

Anonim spunea...

...ii foarte caluema serialul inainte sa dau de voi lam scos si eu in PC...oricum calumea ca este si asa ceva unde poti vede seriale on in ro...:)...am citit mai sus ca mai vor serile de genu asta si chiar ar fi calumea...daca ati gasi si Hercules si sa il puneti ar fi foarte ok...ca mai tin minte ca ma uitam le el in fiecare zi...:)...

Anonim spunea...

Nu are cum sa incepa in septembrie anul acesta pentru ca in septembrie anul acesta vor incepe filmarile:)

tutan80 spunea...

Legat de sezonu 2 iata ultima stire :
Spartacus nu va reveni cu sezonul 2 pe care-l asteptam cu totii, ci cu un prequel. Desi Andy Whitfield (Spartacus) se pare ca raspunde bine la tratament, totusi nu se va reface la timp pentru ca povestea lui Spartacus sa fie continuata de unde a fost lasata la sfarsitul sezonului 1. Ca sa nu dispara interesul, STARZ s-a miscat rapid si a luat decizia sa faca un prequel.

Astfel, in ianuarie 2011 vom avea parte de 6 episoade in care vom vedea cum a crescut gloria scolii de gladiatori a lui Batiatus. Cu aceasta ocazie vom revedea o groaza de personaje: Batiatus, Lucretia, Crixus, Doctore, Barca, Ashur si Naevia. Andy va aparea si el in rolul lui Spartacus in doua din cele sase episoade.

Anonim spunea...

AS DORI THE PILLARS OF THE EARTH SI IN TREATMENT .

Anonim spunea...

Sezonul 2 din Spartacus Nisip Insangerat va aparea in octombrie 2010 din surse sigure Starz ziua inca nu este fixata dar e sigur ca apare in octombrie ...

Anonim spunea...

faceti ceva si pentru noi astia care suntem plecati afara ca nu avem net ca in romania si ni se incarca in 7 ore un episod...film de nota 10 ca si site-ul.multumim.

Anonim spunea...

eu sunt din afara , foarte departe de romania (adica cam la 7000km , peste ocean) si imi merge foarte bine. ori va luati un net ca lumea ori nu.

Anonim spunea...

din ianuarie 2011 apare sezonu 2 si se va numai in alt fel

Anonim spunea...

People.com scrie că Whitfield a aflat de la doctori că i-a revenit cancerul – suferă de limfom non-Hodgkin – şi a decis să se retragă de tot din distribuţie, nemaiurmând să apară în sezonul doi al serialului cu gladiatori. Actorul îşi va continua tratamentul şi a explicat, pentru site-ul amintit, că „mă retrag din excepţionalul proiect «Spartacus» cu mare dezamăgire.

Anonim spunea...

stirea de mai sus,tot eu am trimis-o. am citit-o chiar acum noaptea,pe 21.09.2010.sant un mare admirator al acestui serial,dar din pacate...ce scrie mai sus este realitatea.

Anonim spunea...

ceau.Va aparea sezonul 2.Deocamdata nu se stie o data sigura deoarece eroul principal care il joaca pe spartacus are cancer din cate am auzit...Deci avem ce astepta.

Anonim spunea...

uitativa frate la chuck nu ati mai vazut serial ca ala niciodata:X:X:X

Anonim spunea...

azi am citit o stire precum ca ar fi tratative ca in rolul lui spartacus sa apara wentworth miller, interpretul lui michael scofield din prison break. vom vedea...

Anonim spunea...

va rog spunetimi aproximativ cand apare sezonul 2 din spartacus.PLZ

Anonim spunea...

eu admiratoare a lui manu bennett...m am uitat la 30 days of night si mi a placut! crixus e perfect!!!

Anonim spunea...

imi poate spune si mie cineva cand apare sesonul 2 din spartacus? am urmarit filmul si este foarte interesant... daca imi puteti raspunde raspundeti-mi aici sau la id de mes iulian_boys@yahoo.com


MULTUMESC!!!

Anonim spunea...

Aolooo o sa apara prin 2011 februarie sau martie, dar atunci va fi deabea episodu 1 din sezonul 2 , nu tot sezonu deodata!

Anonim spunea...

nu e prea fan ssezenu 2... e inceputul scoli de gladiatori pt ca acorul principal spartacus este bolnav de cancer.

Anonim spunea...

http://www.dailymotion.com/video/xfp49u_spartacus-season-2-gods-of-the-arena-trailer-watch_shortfilms aici pe linkul acesta puteti vizualiza traileru sezonului 2 Spartacus Gods of the Arena

Anonim spunea...

fel de fel de stiri pe aici:)))))))...uite ca apar eu cu ultima stire.....Spartacus a murit..is DEAD...mau sunat de la spital morga dreacu sai ia si mi-au dat vestea asta grava ca a murit dar nu de cancer..ia cazut un dulap in cap cu medicamente

EU spunea...

inca nam murit, mai aveti putina rabdare,mai am putina treaba cu o blonda si pe urma incep filmarile,va promit.SPARTACUS

spartacus spunea...

lol..wow..tanks everyone ...i love you my fans...for you i play in this movie...i am ok i not die i AM IN LIVE...viva SPARTACUS...i now romineste pitin...i try to vorbiste cu voi si spune ca vi iubesce molt..continua to vede la mine toate serile si ma intorc cu another serie si molte efetcte..pt fanele mele care vreti vorbeste cu mine lasati un id de facebook..va iubeste spartacus sezonul 2

Anonim spunea...

ce prost esti spartacus......tare ideea oricum=))

Anonim spunea...

cautati pe extreme zone daca nici acolo nu gasiti nimica din sezonu 2 credetima ca inseamna ca nu o aparit primul episod din sezonul 1 lam vazut cred ca prin februarie

Anonim spunea...

imi placeau scenele frontale nud ale actorilor!foarte deliciosi1

Anonim spunea...

imaginea e super.....astept cu nerabdare sa terminati schimbarea serverelor....daca toate serialele o sa se vada la fel, atunci chiar ca faceti o treaba de nota 10.....multumiri!

Anonim spunea...

Multumim:)) imaginea este foarte buna.Abia astept sa pot viziona fara probleme si celelalte seriale.Toate cele bine

Anonim spunea...

da o fi ea imaginea frumoasa dar de la episodul 4 nu mai merge
'

Anonim spunea...

am revazut toata seria,imagine ff buna,la unu din seriale se blocheaza sub,nu mai retin care :(,in rest totul e ok,multumim si astept sa dati drumu si la restu.

Anonim spunea...

alta viata !! multumim si asteptam si restu' serialelor .

Anonim spunea...

urmeaza zeii arenei.....apare in 21 ianuarie,vineri la ora 22:00
nu ce ati zis voi mai sus...
aici gasiti si video...
http://www.youtube.com/watch?v=Ou2TvLK9jzg

si

http://www.youtube.com/watch?v=YT2DSSW56tI&feature=channel

Anonim spunea...

NU STIU CUM ATI REUSIT AM INTRAT SA VAD DACA S-A MAI ADAUGAT VRUN EPISOD LA MERLIN SI CAND COLO NU MAI MERGEA MAI NICI UN SERIAL DAR VOI IL RECOMANDATI PE SPARTACUS CA ESTE DEJA MUTAT PE UN SERVER NOU SI CA MERGE EXCELENT SI LA CALITATE A IMAGINII NEMAIPOMENITA CA VA STRADUITI SA IMBUNATATITI ETC...------- ADEVARAT ASA A FOST AM VAZUT PRIMUL SI AL DOILEA EPISOD IN TIMP REAL NU A TREBUIT SA STAU SA SE INCARCE SI LA O CALITATE EXCELENTA A IMAGINII ( AM NET DE 12 - 13 MB/S) DAR `SI NU ZIC DAR DIN RAUTATE` MINUNEA A DURAT 3 ZILE AZI ESTE A TREIA ZI SI AL TREILEA EPISOD MA CHINUI SA IL INCARC NU SA IL VAD DE CAM JUMA DE ORA SI NU S-A INCARCAT DECAT 42 DE SECUNDE( UN TEST DE VITEZA IMI SPUNE CA POT SA DESCARC CU 12,72 MB/S IN ACEST MOMENT ASA CA REVENITI FRATILOR LA SEVERUL VECHI CA PANA ACUM VEDEAM FILMUL DE TREI ORI SAU INCA TREI EPISOADE. MULTUMESC CA V-ATI OBOSIT SA CITITI ACESTE RANDURI SI SPER SA AJUNGETI SA STABILIZATI TREABA LA PERFORMANTELE DE IERI SI DE ALALTAIERI.

Anonim spunea...

a aparut deja de sambata :d

Anonim spunea...

Mi-ar placea sa puneti serialul M.A.S.H.

Trimiteți un comentariu

 
 
 

Despre Seriale pe Net


Seriale pe Net, va ofera o colectie diversificata de seriale online gratis subtitrate in limba romana.

Ne dorim ca, Seriale pe Net, sa fie locul dumneavoastra preferat pentru a viziona cele mai noi episoade din serialele sau desenele animate preferate.

Pentru a stii cand sunt adaugate noi seriale online sau episoade online va puteti abona la newsletter-ul nostru sau sa puneti un semn la aceasta pagina.


Vizionare placuta!

Ne gasiti si pe:




Seriale Pe Net on Twitter


Seriale Pe Net on HI5


Seriale Pe Net RSS

Pentru cei ce vor sa ne sustina!

Ti-a placut site-ul si vrei sa afle si prietenii tai de el? Copiaza codurile de mai jos fie pentru banner fie pentru link si afiseaza-l pe blogul tau. Multumim!

Seriale Online

Seriale Online